شعر سیاه

بهترین شعرهایی که خوانده ام

شعر سیاه

بهترین شعرهایی که خوانده ام

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دریافت رایگان بیت کوین توسط برخی وب‌سایت‌های موجود در اینترنت امکان پذیر است. در ادامه شما را با تعدادی از این سرویس‌ها آشنا می‌کنیم.

بیت کوین یک نوع ارز رمزگذاری شده است که به صورت دیجیتالی ارزش پول را در خود حفظ می‌کند. ارزش هر بیت کوین به مقدار کدهای رمزگذاری شده آن بستگی دارد؛ در واقع هرچه کدهای استفاده شده بیشتر باشند، بیت کوین ساخته شده ارزشمندتر خواهد بود (چرا بیت کوین بخریم؟).

یکی از نکات اصلی ارز دیجیتالی بیت کوین، بدون واسطه بودن آن است، به طوری که شما برای نگهداری آن‌ نیاز به هیچ مرکزی مانند بانک ندارید و همه چیز در دسترس خودتان است 

در حال حاضر، ارزهای دیجیتالی مختلفی روانه بازار شده‌اند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند؛ اما از آن جایی که بیت کوین اولین ارز دیجیتالی محسوب می‌شود، از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر موارد موجود برخوردار شده است.

ساخت و رمزگذاری بیت کوین فرآیند فوق العاده سنگینی بوده و نیاز به تجهیزات قدرتمندی دارد. به همین دلیل هم افراد کمی قادر به استخراج یا به اصطلاح ماین بیت کوین هستند. البته سرویس‌هایی در اینترنت وجود دارند که در مقابل کاری که انجام می‌دهید، مقداری بیت کوین رایگان به شما می‌دهند. برای دریافت بیت کوین خود باید کیف پول مخصوص داشته باشید.

مرورگر CryptoTab

CryptoTab نام مرورگری برای سیستم عامل ویندوز است که با آن می‌توانید علاوه بر گشت و گذار در اینترنت، برای دریافت بیت کوین هم اقدام کنید. این مرورگر شباهت زیادی به گوگل کروم دارد و از اکثر قابلیت‌های آن مانند اتصال حساب کاربری گوگل برخوردار شده است. برای نصب این مرورگر از این لینک  وارد شوید و برای مشاهده آموزش کامل کسب بیت کوین رایگان از طریق CryptoTab روی این لینک کلیک کنید.

adBTC

adBTC یکی از ساده‌ترین وبسایت‌های موجود برای دریافت رایگان بیت کوین است که بعد از ثبت نام در آن و فعال سازی ایمیل خود، امکان دریافت رایگان بیت کوین را به شما ارایه می‌کند. در adBTC می‌توان با دیدن صفحات و تبلیغات مختلف، برای دریافت ساتوشی که یک واحد کوچک‌تر از بیت کوین محسوب می‌شود، اقدام کرد. در این وبسایت محدودیت‌هایی برای دریافت ساتوشی به طور روزانه موجود است. همچنین برای اینکه پول بدست آمده‌ را به کیف پول خود منتقل کنید، باید حداقل 40000 ساتوشی در حساب خود داشته باشید.

BIT FUN

یکی دیگر از سرویس‌های موجود برای دریافت رایگان بیت کوین در اینترنت،BIT FUN است که از نظر عملکرد شباهت زیادی به adBTC دارد. در این وبسایت می‌توان بازی‌های مختلف را اجرا کرد و امتیازهای بدست آمده توسط آن‌ها را به ساتوشی تبدیل کرد.


  • Ali Tabatabaie